سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

انهدام دو باند آدم ربایی در فارس

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۲ ق.ظ

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام دو باند آدم ربایی و شرارت در این استان خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان ظهر سه شنبه در نشستی خبری  در ابتدا به جزئیات به هلاکت رسیدن چهار شرور باند نجفی اشاره کرد و گفت: این اشرار در منطقه شرق استان در ششده شهرستان فسا از قدیم در زمینه آدم ربایی، قتل، باج خواهی و ترانزیت موامخدرفعالیت داشتند و با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی شده بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اقدامات پلیس فارس برای دستگیری مجرمان فراری گفت: باند اشرار نجفی از سال 70 در منطقه شرق استان فعالیت داشتند که سرکرده آنها با تعدادی در سال 85 به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: از سال 85 به بعد تعدادی از بازماندگان باند نجفی اقدام به راه اندازی یک باند دیگر کردند و با ارتکاب جرائمی مانند آدم ربایی، قتل ، سرقت و... باعث ایجاد ناامنی در منطقه شرق استان شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: اعضای این باند در دوم مهرماه سال جاری یک نفر را ربوده و برای آزادی اش 500 میلیون تومان درخواست کردند.

وی با اشاره به اینکه با اعلام این آدم ربایی دستگیری افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت، ادامه داد: در راستای دستگیری این افراد ماموران پلیس به جستجو پرداخته و رد اعضای این باند را به دست آوردند.

سردار سجادیان تصریح کرد: در درگیری مسلحانه بین پلیس و این اشرار چهار نفر به هلاکت رسیدند و یک نفر که با این افراد در ارتباط بود نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اعضای این باند در پرونده خود سه فقره مشارکت در قتل، هشت مورد آدم ربایی و سه مورد عمل منافی عفت داشته اند.

وی با انتقاد از عدم شکایت خانواده گروگانان گفت: یکی از دلایلی که این افراد تاکنون شناسایی نشده بودند عدم اعلام موضوع از سوی مردم بود.

سردار سجادیان با اشاره به اینکه گروگانها در غار نگهداری می شدند، گفت: این افراد با لباسهای بسیج افراد را گروگان می گرفتند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: از اعضای باند نجفی دو قبضه اسلحه، دو عدد نانجک، 170تیر فشنگ و چهار عدد خشاب کشف شده است.

یک آدم ربای دیگر به هلاکت رسید

وی در ادامه این نشست به تشریح جزئیات یک پرونده آدم ربایی دیگر پرداخت و گفت: این باند نیز در مهرماه سال جاری اقدام به گروگان گیری فردی در شهرستان استهبان کرده بودند.

وی افزود: پس از گزارش این آدم ربایی پلیس فارس تحقیقات خود برای دستگیری آدم ربایان را آغاز کرد.

سردار سجادیان با اشاره به اینکه این آدم ربایان برای آزادی وی 500 میلیون تومان خواسته بودند اما با تنگ دیدن عرصه بر خود گروگان را آزاد کردند، گفت: پلیس در یک درگیری مسلحانه یک نفر از آدم ربایان که قاتل هم بود به هلاکت رساند و یک نفر دیگر را نیز دستگیر کرد.

وی به مجرمان فراری هشدار داد تا هرچه سریعتر خود را معرفی کنند در غیر این صورت پلیس برای برخورد و دستگیری آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی